Pomáháme s marketingem těm nejlepším

SEO audit

Prověříme technické zdraví vašeho webu a navrhneme konkrétní doporučení pro jeho zlepšení.
 
Nechte si zpracovat kalkulaci na míru.

SEO audit

  • Jednorázový SEO audit
  • Kontrola indexace a způsobilosti ke generování organické návštěvnosti
  • Zhodnocení webu pro optimalizaci po technické i obsahové stránce
  • Odhalení silných a slabých stránek, případně překážek pro vyhledávače
  • Zjištění on-page faktorů, které omezují viditelnost stránek v přirozeném vyhledávání Googlu a Seznamu
  • Navrhneme vhodná klíčová slova, se kterými na webu pracovat
  • Výstupem budou konkrétní návrhy pro zlepšení webu

SEO audit je proces, který se zabývá analýzou a hodnocením SEO faktorů vašeho webu, abyste mohli identifikovat problémy a najít možnosti pro zlepšení. Cílem SEO auditu je zlepšit pozice vašeho webu v SERP (výsledky vyhledávání) a zvýšit návštěvnost vašeho webu.

Existuje několik kroků, které je třeba při provádění SEO auditu dodržet. Prvním krokem je analýza klíčových slov. Je důležité zjistit, na jaká klíčová slova se vaše webové stránky zaměřují a zda jsou tyto slova relevantní pro vaši cílovou skupinu. Je také důležité zjistit, jak silné jsou konkurenti pro daná klíčová slova.

Druhým krokem je analýza technického SEO. Je důležité zkontrolovat, zda je vaše webové stránky správně nakonfigurované pro vyhledávače, jako jsou meta tagy, robots.txt, a sitemap.xml. Je také důležité zkontrolovat, zda jsou vaše webové stránky optimalizované pro rychlost načítání, což může mít vliv na pozici vašich webových stránek v SERP.

Třetím krokem je analýza obsahu. Je důležité zkontrolovat, zda je obsah na vašich webových stránkách relevantní, kvalitní a unikátní. Je také důležité zkontrolovat, zda jsou na vašich webových stránkách použity odkazy a zda jsou tyto odkazy kvalitní a relevantní.

Čtvrtým krokem je analýza zpětných odkazů. Je důležité zjistit, odkud pocházejí zpětné odkazy na vaše webové stránky a zda jsou tyto odkazy kvalitní a relevantní. Je také důležité zjistit, zda máte dostatečný počet zpětných odkazů a kolik odkazů má Vaše konkurence.

Na základě výše uvedených zjištění navrhneme nejlepší postup pro marketing Vašeho projektu.