Pomáháme s marketingem těm nejlepším

Tvorba značky

Pomůžeme vám vytvořit lovebrand. Lovebrand nebo někdy také lovemake je taková značka, kterou zákazníci milují, rádi a opakovaně se k ní vrací a stojí za ní vždy a všude.

Lukáš Vajda, SV Legal

„Společnost Lucky Brand s.r.o. nám byla velmi nápomocná při nastavení a volbě značky našeho nového produktu. Zejména bych ocenil jejich profesionalitu, osobní přístup a schopnost najít efektivní řešení i v náročných a nestandardních situacích. Děkujeme za podporu a rádi se na Lucky Brand s.r.o. budeme v oblasti marketingové strategie i v budoucnu obracet.“

Lukáš Vajda, Managing Partner SV Legal

V rámci tvorby značky:

  • určíme vhodné asociace, které si Vaši zákazníci mají se značkou spojovat
  • vytvoříme název značky tak, aby byl srozumitelný pro cílovou skupinu a návazoval na zvolené asociace
  • provedeme rešerši ochranných známek a volných domén
  • připravíme podklady pro vizuální ztvárnění značky (pro další zpracování grafickým studiem) - vizuální identita, barvy, logotyp, logo, atd.
  • kde to bude žádoucí, připravíme i další prvky ztvárnění značky - slogan, maskot, znělka, atd.
  • nastavíme vhodné způsoby a formy komunikace
  • vám doporučíme vhodné metriky a způsoby měření a vyhodnocování úspěšnosti vaší značky
  • cena se odvíjí individuálně dle náročnosti každého projektu

Lovebrand je termín, který se používá pro značky, které jsou silně spojeny s emocionálním poutem mezi spotřebitelem a značkou. Tyto značky jsou tak silně zakořeněné v lidech, že se jim stávají součástí jejich životů a identity. Některé lovebrandy také často využívají filozofii a etiku k posílení svého vztahu s potenciálními zákazníky.

Jedním z nejznámějších příkladů lovebrandu je značka Apple. Společnost Apple byla založena v roce 1976 a od té doby se stala jednou z nejvlivnějších značek na světě. Její produkty, jako jsou iPhone, iPad a MacBook, se staly synonymem pro inovaci a design. Navíc, Apple se vydala na cestu k personalizaci svých produktů, kterým se dá vytvořit vlastní jméno a značka je tak silně spjata s individuálním stylem a životním stylem.

Dalším příkladem lovebrandu je značka Nike. Nike byla založena v roce 1964 a od té doby se stala jednou z nejznámějších sportovních značek na světě. Její slogan „Just Do It“ se stal kultovním a společnost se stala symbolem pro sebevědomí a odhodlání. Navíc, Nike se snaží spojit svou značku s komunitou sportovců a nabízí různé programy a akce pro podporu mladých sportovců.

Lovebrandy také často využívají sociální média k posílení svého vztahu s potenciálními zákazníky. Například značka Patagonia používá svůj Instagram účet k sdílení příběhů o tom, jak jejich produkty pomáhají lidem v jejich dobrodružstvích a kampaních na ochranu životního prostředí.