Naše agentura byla přijata za člena Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK). Tím se zařadila mezi nejvýznamnější subjekty v oblasti reklamy a marketingu v České republice.
AČRA MK je nejstarší profesní sdružení v oblasti reklamy a marketingové komunikace v České republice. Již přes tři desetiletí zajišťuje odborné poradenství, sdílení know-how, zastupuje zájmy svých členů na národní i mezinárodní úrovni a podporuje jejich profesní rozvoj. Asociace se soustředí na zvyšování profesní úrovně české reklamy a podporu pozitivní image marketingové komunikace.
Strategická výhoda pro Lucky Brand
Jako zakladatelé agentury jsme se zúčastnili lednového zasedání prezidia AČRA MK, na kterém jsme představili svou agenturu a sdíleli s prezidiem navzájem své plány, oboustranné očekávání a vzájemné přínosy. Výkonný ředitel AČRA MK Pavel Brabec se ke vstupu nového člena vyjádřil s radostí, že se Asociace stále rozrůstá, zvláště o členy, kteří se zabývají různorodými aktivitami. Zejména digitální zaměření je velkým přínosem a rozšířením. Uvedl, že agentura Lucky Brand dokonale zapadá do Asociace. Následně vedení AČRA MK členství schválilo.
„Přijetí do AČRA MK pro nás znamená nejen potvrzení naší odbornosti, ale i možnost spolupracovat s ostatními špičkovými agenturami a sdílet společné know-how. Věříme, že toto členství přispěje k posilování vnímaného přínosu marketingu v českém prostředí a také nejen nové možnosti pro rozvoj naší agentury, ale i příležitost k aktivnímu přispívání k rozvoji a kultivace celého odvětví reklamy a marketingu v České republice.“ uvedl Jan Mareš, spoluzakladatel a managing partner agentury Lucky Brand.
„Připojení k AČRA MK je pro nás velkou ctí a zároveň potvrzením našeho zaměření na kvalitu a inovace. Roli AČRA jako profesní asociaci vnímám jako velmi důležitou, nejen z hlediska prestiže, ale především z pohledu důvěryhodnosti, která je pro naši profesi zásadní. Z mého pohledu by členství mělo být vnímáno jako projev profesní integrity a odpovědnosti v podobě deklarace jasného závazku k vysokým standardům v oboru a k aktivnímu ovlivňování podmínek na trhu. Jako odborníci v oblasti marketingu čelíme a v budoucnu budeme čelit mnoha výzvám, přičemž v mnoha případech má smysl je řešit společně a spolupracovat s ostatními profesionály v oboru. Angažovat se chceme v AČRA v oblastech jako je vzdělávání, marketingová transformace, digitální inovace, etika v marketingu, podpora udržitelného podnikání, výměna odborných znalostí, zvyšování standardů v oboru nových trendů.“ dodává Ondřej Pešek, spoluzakladatel a managing partner agentury Lucky Brand.
V Lucky Brand se dlouhodobě specializujeme na komplexní marketingové strategie a podporu značek ve vysoce konkurenčním prostředí. Dlouhodobě pomáháme svým klientům naplňovat jejich marketingové cíle prostřednictvím komplexních strategií. S mottem „Od nuly až po legend.“ pomáháme klientům různých oborů dosahovat významných úspěchů v oblasti online i offline marketingu.
Členství v AČRA MK otevírá agentuře Lucky Brand nové možnosti spolupráce s dalšími špičkovými agenturami, sdílení know-how a participace na prestižních událostech, jako je konference DIGIMEDIA nebo odborné workshopy asociace. Tento krok přispívá k dlouhodobé vizi agentury Lucky Brand v profesionalitě, inovacím a poskytování služeb klientům na nejvyšší úrovni.