AIDA je klasický hierarchický model marketingové komunikace. Popisuje komunikační účinky, kterými chceme působit na zákazníka. Písmena AIDA jsou akronymem tvořeným…
Segmentace / Targeting / Positioning (STP)
Segmentace Mezi prostředky marketingového řízení se řadí segmentace trhu, nebo-li rozčlenění trhu na jednotlivé podskupiny. Následně je možné tyto skupiny…
Marketingová komunikace
Jedna z položek marketingového mixu 4P je marketingová komunikace (promotion). Ve zkratce je možné říci, že zákazníka chceme oslovit s…
Na našich cookies si nepochutnáte, zato nám pomáhají Vás lépe poznat. Díky tomu Vám můžeme nabídnout relevantnější obsah.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.